Super Microscoop

Laporan: Sinpo
Sabtu, 14 Januari 2023 | 07:57 WIB
Koran Sin Po, 14 Januari 1939 (Monash University/SinPo.id)
Koran Sin Po, 14 Januari 1939 (Monash University/SinPo.id)

SinPo.id -  Koran Sin Po edisi 14 Januari 1939 menulis berita “Super Microscoop”. Laporan tekhnologi itu menyebutkan laboratorium Jtlectron-Optisch dari Siemens & Halske di Duitschland telah telah mengumumkan satu temuan tekhnologi yang mampu melihah micro-organisme dan benda micro-inorganisch yang disebut alat super-microscoop

“jang dari nama- Pja sadja orang bisa mengarti bahoea ini pekakas baroe bisa kasi vergrooting banjak lebih besar dari microscoop jang biasa”, tulis laporan itu.

Jtlectron-Optisch Laboratorium dari Siemens & Halske di Duitschland telah oemoemken tentang satoe pendapetan baroe dengen apa orang bisa meliat lebih teges ka dalem kalangan micro-organisme dan benda micro-inorganisch dari Pada jang soeda-soeda.!toe pendapetan baroe adalah super-microscoop jang dari nama- Pja sadja orang bisa mengarti bahoea ini pekakas baroe bisa kasi vergrooting banjak lebih besar dari microscoop jang biasa.

Samentara maximum vergrooting jang dikasiken oleh optisch miscroscoop kira-kira 2000 lipet, super-microscoop jang diseboet di atas bisa kasi vergrooting sampe kira-kira 30,000 lipet. Micrograph jang dibikin dengen ini super-microscoop Pen ada begitoe teges hingga lebih djaoe bisa divergroot djadi bebrapa lipet lebih besar. Dengen begitoe totaal vergrooting jang bisa didapet dengen perantarahan lni super-microscoop bisa sampe tOO,000 lipet atawa lebih.

Barang aloes jang middellijnnja LO per 10,000 millimeter bisa dixat dengen microscoop biasa jang Paling baek djadi kira-kira 0.3 mM. middellijnnja. Tapi dengen super-microscoop orang bisa liat arang aloes jang middellijnnja ° atawa loo kali lebih ketjil. Tegesnja, barang aloes jang middelbnnia satoe per samillioen millimeter bisa diliat dengen ini superteicroscoop.

Dengen begitoe jang teamaken ultra-visible virsus, enda jang sanget aloes jang mebabken penjakit-penjakit jang anjak tersiar seperti tampek, saai ebler’ influenza, gila, dan foot 'mouth disease (penjakit binahg piarahan), bisa dipreksa dan aistudeer. diri111 ddaoe bacterien jang bisa karleh microscoop biasa aken diik sebagi raksaksa-raksaksa ja bibandingken sama viruses ito ganget aloes, kerna demikian sun bacterien dengen goenaken bih microscoop bisa distudeer letaii Sampoerna, bisa dikatahoei deian  Ilnja- Benda-benda aloes g inorganisch djoega banjak jang middellijnnja antara satoe per bebrapa ratoes riboe atawa bebrapa millioen millimeter, seperti itoe particles jang aloes jang distudeer dalem colloid scheikunde.

Resianja ini super-microscoop adalah tentang goenaken straal jang golflengte banjak lebih pendek dari sinarnja matahari jang biasa digoenaken boeat optisch microscoop. Samentara golf-lengte dari sinar matahari ada satoe per sepoeloe riboe millimeter, supermicroscoop ada goenaken cathode stralen jang golf-lengtenja bisa sampe satoe per seriboe million millimeter bergantoeng sama hoogespanning electriciteit jang digoenaken boeat kaloearken itoe stralen  jaitoe voltage antara 60,000 dan 80,000. Samentara optisch microscoop ada goenaken glas lens, suiper-microscoop ada goenaken magnetisch lens. Ini lens ada terdiri dari circular coils jang dibikin speciaal, ka coils mana itoe cathode stralen dikasi liwat, seperti tjaranja sinarsinpo

Komentar:
BERITALAINNYA
Koran Sin Po 21 April 1928, (Monash University/sinpo.id)
Tiongkok dan Barat.
Minggu, 21 April 2024
Koran Sin Po 30 Maret 1929 (Monahs University/SinPo.id)
Unificatie ka atas atawa ka bawah?
Sabtu, 30 Maret 2024
Koran Sin Po, 24 Maret 1928, (Monash University/SinPo.id)
Organisatie Tionghoa.
Minggu, 24 Maret 2024
Koran Sin Po 20 Maret 1926 (Monash University/SinPo.id)
“Bandjir besar di Brebes,”
Rabu, 20 Maret 2024
Koran Sin Po, 3 Maret 1928 (Monash University/SinPo.id)
Sifat nationaal dari sekola.
Minggu, 03 Maret 2024
Koran Sin Po, 19 Februrai 1927 (Monash University/SinPo.id)
Psychology dari Inggris.
Senin, 19 Februari 2024